فهرست مطالب .0001pt;mso-add-space:auto;text-align:right;line-height:normal;tab-stops:dotted 411.1pt; di در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان "> فهرست مطالب .0001pt;mso-add-space:auto;text-align:right;line-height:normal;tab-stops:dotted 411.1pt; di" />

نمایش فایل(رابطه سبک مدیریت مشارکتی مدیران با میزان خلاقیت آموزگاران دوره ابتدایی یک شهر)

در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان .رابطه سبک مدیریت مشارکتی مدیران با میزان خلاقیت آموزگاران دوره ابتدایی یک شهر. را مشاهده می نمایید. /رابطه سبک مدیریت مشارکتی مدیران با میزان خلاقیت آموزگاران دوره ابتدایی,سبک مدیریت مشارکتی مدیران,سبک مدیریت مشارکتی,مدیریت مشارکتی,میزان خلاقیت آموزگاران,میزان خلاقیت,میزان خلاقیت آموزگاران دوره ابتدایی,سبک مدیریت مشارکتی مدیران با میزان خلاقی,,,/رابطه سبک مدیریت مشارکتی مدیران با میزان خلاقیت آموزگاران دوره ابتدایی یک شهر|39014952|rfj40085899|



فهرست مطالب



عنوان



چکیده



فصل اول: کلیات تحقیق



1-1- مقدمه



1-2- بیان مسأله



1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق



1-4- اهداف تحقیق



1-5-فرضیه های تحقیق



1-7- تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها





فصل دوم: ادبیات و
پیشینه پژوهش



2-1- خلاقیت



2-1-1- تاریخچه خلاقیت



2-1-2- تعاریف خلاقیت



2-1-3- طبقه بندی خلاقیت



2-1-3-1- سطوح خلاقیت



2-1-3-2 - انواع خلاقیت



2-1-4- فرآیند خلاقیت از
دیدگاه های مختلف



2-1-5- عناصر خلاقیت



2-1-6- عوامل موثر بر خلاقیت



2-1-7- موانع خلاقیت



2-1-8- تکنیک های خلاقیت و نو
آوری



2-1-9- ویژگی های افراد خلاق



2-1-10- نقش مدیران مدرسه در
پرورش خلاقیت



2-1-11- نظریه های خلاقیت



2-1-11-1- نظریه های فلسفی
خلاقیت



2-1-11-2- نظریه های علمی
خلاقیت



2-1-12- مؤلفه هاي خلاقيت



2-2- مدیریت مشارکتی



2-2-1- پیش نیازهای مشارکت



2-2-2- فلسفه مدیریت مشارکتی



2- 2-3- فواید مشارکت



2-2-4- ویژگی های مدیریت
مشارکتی



2-2-5- شاخص های واقعی مدیریت
مشارکتی



2- 2-6- محدودیت ها و موانع مدیریت مشارکتی



2-2-7- شیوه های دستیابی به
مدیریت مشارکتی



2-2-8- نظریه های مدیریت
مشارکتی



2-2-8-1- سبک های متداول
مدیریت لیکرت (سیستم چهارم لیکرت)



2-2-8-2- کرت لوین



2-2-8-3- نظریه مدیریت
برمبنای هدف



2-2-8-4- نظریه تصمیم گیری



2-2-8-5- شبکه توسعه سازمانی
بلیک و موتن



2-2-8-6- تئوری بهداشت،
انگیزش هرزبرگ



2-2-8-7- نظریه همکاری
بارنارد



2-2-8-8- نظریه روابط انسانی



2-2-8-9- نظریه تافن بام و
اشمیت



2-2-8-10- نظریه مارشال
ساشکین



2-2-8-11- نظریه گریس آرگریس
(بنیانگذار نظریه رشد یافتگی)



2-2-8-13- نظریه X و Y مک
گریگور



2-2-9- جمع بندی نظریه ها



2-2-10- مشورت و مشارکت در
اسلام



2-3- ادبیات پژوهشی جهان و ایران



2-3-1- ادبیات پژوهشی جهان



2-3-2- ادبیات پژوهشی ایران



2-4- جمع بندی



2-5- مدل تحلیلی پژوهش









فصل سوم: روش پژوهش



3-1- روش تحقیق



3-2- جامعه آماری



3-3
نمونه آماری و روش نمونه گیری



3-4- ابزار سنجش



3-5- روایی و پایایی ابزار سنجش



3-5-1- روایی



3-5-2- پایایی



3-6- روشهای آماری پژوهش



3-7- روش اجرایی



3-8- ملاحظات اخلاقی



فصل چهارم: یافته های پژوهش



4-1- یافته
های توصیفی



4-2- یافته های استنباطی



فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری



5-1- خلاصه پژوهش



5-2- بحث و نتیجه گیری



5-3- محدودیت های پژوهش




5-4- پیشنهادهای کاربردی و پژوهشی



5-4-1- پیشنهادهای کاربردی



5-4-2- پیشنهادهای تحقیقاتی



الف. منابع فارسی



ب. منابع انگلیسی



پیوست1: پرسشنامه شماره 1



پیوست 2: پرسشنامه شماره 2



چکیده انگلیسی









چکیده



این پژوهش
با هدف « رابطه سبک مدیریت مشارکتی مدیران با میزان خلاقیت آموزگاران دوره ابتدایی
شهرستان شیراز در سال تحصیلی 94-1393» انجام شده است. روش تحقیق توصیفی بوده و جامعه
آماری پژوهش شامل کلیه آموزگاران شاغل در آموزش و پرورش شیراز شامل 150 نفر (30
نفر مرد و120 نفر زن) بود که بدین منظور 101 نفر ازآموزگاران (21 مرد و 80 زن) با
استفاده از جدول مورگان بعنوان نمونه انتخاب شدند که روش نمونه گیری از نوع تصادفی
طبقه ای بود. ابزار گردآوری اطلاعات برای سنجش مدیریت مشارکتی پرسشنامه مدیریت
مشارکتی الوانی(1375) و برای سنجش خلاقیت از پرسشنامه رندسیپ (2001) استفاده شد
کلیه تجزیه و تحلیل ها شامل آمار توصیفی و آمار استنباطی به کمک نرم افزار
SPSS انجام شد. نتایج
حاصل از تجزیه و تحلیل های انجام شده نشان می دهد که : بین سبک مدیریت مشارکتی
مدیران و خلاقیت آموزگاران رابطه معنادار و مستقیم وجود دارد. همچنین بین متغیر
های ویژه پژوهش در خصوص مدیریت مشارکتی شامل هدف گذاری، تصمیم گیری، حل مشکلات و
تغییر در سازمان با خلاقیت آموزگاران رابطه معنا دار و مستقیم وجود دارد. در این
راستا اهمیت توجه به ارتقاء سبک مدیریت مشارکتی مدیران با توجه به ارتباط آن با
خلاقیت آموزگاران بیش از پیش احساس می شود.



واژه های
کلیدی : مدیریت مشارکتی، خلاقیت، مدیریت،
آموزگاران






مطالب دیگر:
📚چارچوب نظری و پیشینه پژوهش باورهای معرفت شناختی📚پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه باورهای معرفت شناختی📚ادبیات نظری و پیشینه تجربی باورهای معرفت شناختی📚سیر معرفت شناسی در اسلام و مبانی آن از نظر شهید مطهری📚رویکردهای معرفت شناسی و باورهای معرفت شناختی📚تاریخچه معرفت شناسی در دوره های مختلف و بررسی انواع آن📚ماهیت معرفت شناسی و بررسی رایج ترین مدل های آن📚مبانی نظری و پیشینه تحقیق باورهای ریاضی معلمان 31📚مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی A و B📚پاورپوینت الگوی برنامه ریزی راهبردی هوش تجاری📚پاورپوینت نقش تجارت الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین به منظورکسب مزیت رقابتی📚پاورپوینت تعاريف و مفاهيم پايه انواع سيستم هاي توليد📚پاورپوینت رضايت شغلي و پيامدهاي آن📚پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی📚یک مدل ارزیابی ریسک برای زنجیره های تامین (ترجمه)📚مبانی نظری و پیشینه تحقیق نگرش جنسی 52 صفحه📚مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش جنسی 53 صفحه📚مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانش و نگرش جنسی 54 صفحه📚مبانی نظری و پیشینه تحقیق میل جنسی 66 صفحه📚مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار جنسی 65 صفحه📚چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار جنسی📚مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش جنسی 60 صفحه📚بررسی نگرش به تمایلات و رفتارهای جنسی در روانشناسی و اسلام📚بررسی و تشریح نظریه های رفتار جنسی و اهمیت آموزش آن📚دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از زندگی 48 صفحه